דפים

יום שבת, 28 באפריל 2012

העוזרת המושלמת - Good cleaner




יש! מצאתי עוזרת מושלמת הצמודה אליי 24 שעות ביממה,ו ב ח י נ ם!
בעצם לא ממש חינם,אני אפילו מרוויחה מזה לא מעט.
מעשה שהיה חודש לפני פסח אשתקד:
שאלתי  בעדינות את פ',עוזרת הבית שלי: מה עם הוילונות?
היא הביטה בי בתדהמה,ובאותו מבט בחנה את הוילונות מלמעלה למטה וחוזר חס וחלילה וענתה בחינניות איומה:
מה יש לוילונות?
האמת?
שאלה קשה,מה יש להם?
שום דבר,רק אבק שהצטבר מפסח שעבר,קצת ריח של עשן סיגריות,סיגר קובני עבה,טיגונים,חמין עסיסי,עוגות שמרים ואחת טורט סטנדרטית שלא עלתה יפה.
לאחר שסעדה את ליבה בארוחת צהריים עשירה שהכנתי עבורה,שילמתי לה על ארבע שעות עבודה מאאתיים ש"י (שקלים ישראלים),פלוס נסיעות בסכום שניתן לטוס איתו לברצלונה,לראות משחק כדורגל משובח,ולחזור הביתה בשלום.
באותו רגע נזכרתי מה קורה לפראיירים אם הם לא מתחלפים,ופיטרתי אותה.
החיים יפים,לא חבל?
אז בינתיים עוד פסח מאיים בפתח,ומה עם הוילונות?
ישנתי על זה,ובבוקר קיבלתי החלטה נועזת:
אהיה העוזרת של עצמי!
אמרתי לי:
צאי למרפסת,בצד ימין מונח סולם שראה ימים יפים יותר,הכניסי אותו פנימה,הניחי ליד הוילון,טפסי עליו כאיילה שלוחה והורידי את הוילון טבעת אחר טבעת.
עכשיו ראי איך הוא נופל לרצפה כמו קצף הגלים בזמן צונאמי,מראה מלבב מאין כמוהו.
רדי מהסולם,קחי את הקצף ודחפי למכונת הכביסה,לאחר שעה קלה הוא יהיה מוכן לתליה ניחוחי כמו תינוק לאחר אמבט מרענן.
חברים,
זה פשוט כיף,בעבודה של מספר דקות הרווחתי חמישים ש"י שכמעט נתתי לאישה זרה על לא עוול בכפי.
אהבתי את הרעיון ופקדתי עליי לנקות מיד את הגז,התנור,השיש,הרצפה...מרגע לרגע הסכומים הלכו ותפחו ,ואיתם החשק לעשות עוד ועוד...

ואני לא נוהגת לומר לעצמי לא.

התוצאה ברורה:
הבית מבריק,ופעם בשבוע אני משלמת לי מאאתיים ש"י על העבודה,ובסכום שנועד לנסיעותיה של פ' קופצת לברצלונה לראות משחק כדורגל משובח,וחוזרת הביתה בשלום.

מה רע?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה