דפים

יום רביעי, 2 במאי 2012

איפה ה שלג - Where the snow




יאיר לפיד שואל "איפה הכסף", ותסכימו איתי שהשאלה שלי חשובה הרבה יותר,ואם ארוץ איתה לכנסת אקבל 120 מנדטים (לא כולל את קולות החיילים והימאים).
ביום שישי האחרון ,לאחר שאחרון החזאים נשבע שביום שבת נקום לעיר לבנה,החליטו החברים של בני לעשות בביתנו מסיבת פיג'מות,ובבוקר לצאת לגינה ולהשתעשע בשלג.
בדיוק בזמן  צפירת השבת פעמון הדלת גם צלצל,והם נכנסו פנימה כרוח סערה.
30 בנים בפיג'מות העשויות ג'ינס וחולצת טריקו שחורה צעדו בסך היישר אל הסלון הלבן,השתרעו על הספות,השטיחים,הוילונות,השטיח הפרסי והחתול הסיאמי,ומעכו את הבית שלי עד טיפת הרהיט האחרונה.
הכנתי להם במבה לארוחת ערב,שעות טרחתי עד שהצלחתי לפתוח את השקיות,שעות,מה,לא יכולים לייצר שקיות עם רוכסן? בעצם,כמו שאני מכירה אותי הריץ' רצ' היה נתקע באמצע,כרגיל.
רחש הלעיסה העביר בי גאווה בלתי ניתנת לשחזור:
אני,במו ידיי,הכנתי ארוחת מלכים ל 30  חבר'ה רעבים! כבוד!
החושך ירד אט אט,הרעש גבר מהר מהר,זמזומי האייפונים התחרו בקולות הרעמים,שמצידם התחרו בקולות שבקעו ממכשירי הטלוויזיה,המחשבים,הנגנים למינהם...לקחתי מגפון ושאגתי לתוכו כמו דפני ליף בשעתה,וביקשתי שקט חברתי,והם רק הגיבו בתשואות סוערות וצלצלו לערוץ 2 שיבואו לצלם את המחאה הביתית...
הצעתי לילדים ללכת לישון קצת,בינתיים יירד שלג ובבוקר תצפה להם הפתעה...

בבוקר ציפתה להם הפתעה:
לא שלג ולא נעליים (שלא לדבר על מגפיים)
ישבנו יחד,מחינו דמעות אכזבה והכנו שלט ענק לקראת המחאה המתוכננת בכיכר ציון לאמור:

איפה השלג???

כולם באים!

חשוב:
ההפגנה תתקיים בכל מזג אויר,כולל שלג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה